Вказавши своє прізвище, ви зможете присилати свої відповіді на виконані завдання, або на Вайбер +380961867878 . Дякую за співпрацю.
Шановні, семикласники!
Зайшовши за посиланням , ви потрапите на урок з
української мови (відповідно до розкладу). Буду рада вас бачити на Googl Meet. До
зустрічі!
13.01.2021
Тема. Розвиток мовлення. Особливості побудови розповіді про виконання певних дій. Докладний усний переказ тексту з описом виконання певних дій
Доброго ранку!
На уроці ми ознайомимося з особливостями побудови розповіді про виконання певних дій.
Описи процесів праці вимагають високої точності, чіткості і логічної послідовності. У них часто вживаються професіоналізми значення яких можна з’ясувати за тлумачним словником.
Розповідь про процес праці може поєднуватися з описом предметів, виконуваними операціями, а також може мати елементи роздуму.
Щоб переказати текст, з описом виконання певних дій, необхідно:
· максимально напружити пам’ять, щоб запам’ятати якомога більше деталей;
· з’ясувати, як опис процесу праці пов’язаний зі змістом переказу і яку роль він відіграє;
· запам’ятати, у якій послідовності здійснено трудові операції;
· скласти план опису процесу праці;
· з’ясувати значення слів-термінів, щоб використати їх в переказі;
· з’ясувати стиль і тип переказу, дотримувати їх під час написання тексту.
Попрацюйте з підручником. Ознайомтесь з інформацією на с. 54-56.
Сторінка 55, вправа 95. Прочитайте текст «Випробування». Дайте відповіді на питання. Перекажіть.
Д/з. Порадившись із мамою, складіть художню розповідь (усно) про те, як мама готує борщ.
12.01.2021.
Тема. Коми при
дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівнику
Доброго ранку!
Перегляньте відеоурок .
Прочитайте матеріал підручника §27, 28.
Письмово виконайте вправи 320, 323.
Д/з. Вивчити правила §27, 28;
виконати вправу 332.
18.03.2020
Тема. Способи творення прислівників. Н та НН у прислівниках
Опрацюйте параграф 32 ст.176 та ст. 201; для закріплення знань виконайте у зошиті вправи 371, 434.
Д/з: параграф 33, впр. 440
20.03.2020
Тема. НЕ і НІ з прислівниками
Перегляньте відео з теми https://www.youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo опрацюйте ст.203 - 207. Для закріплення знань виконайте у зошиті вправи:442, 444,451.
Д/з: вивчити правила написання НЕ і НІ з прислівниками (ст. 203, 206), виконати вправу 453.
25.03.2020
Тема. Написання прислівників разом, окремо, через дефіс
Уважно вивчаємо нову тему уроку, переглянувши відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s . Опрацюйте § 34.
Виконайте у зошиті вправи 411 та 414 (1- 4 речення), 418.
Д/з. Вивчити правила написання прислівників через дефіс, разом, окремо § 34, виконати вправу 426.
01.04.2020
Тема. Написання прислівників разом, окремо, через дефіс. Тренувальні вправи
Пригадаємо правила написання прислівників разом, окремо, через дефіс. Якщо забули, зверніться до підручника. Сторінка 190, § 34. Згадайте про правопис тут
А наразі, проведемо дослідження-спостереження
1. Запишіть речення, порівняйте написання слів у першій та другій колонках
Прочитай вірш напам'ять. На пам'ять він подарував мені книжку.
Хлопці домовились іти всі вкупі до міста. У купі піску гралися діти.
Ми чуємо це вперше. Зайдемо в перше село.
Якими частинами мови та членами речення виражені виділені слова. Поміркуйте, чому виділені слова написано по-різному.
2. Запишіть прислівики, які слід писати через дефіс
У/бік, по/друге, як/не/як, з/давніх/давен, день/у/день, коли/не/коли, з/ранку, до/дому, на/двоє, як/слід, аби/де, по/нашому, раз/по/раз.сам/на/сам, у/середині.
3. Вправа з ключем
Запишіть у дві колонки: 1) прислівникові сполучення, що пишуться окремо; 2) прислівники, що пишуться разом. Підкресліть четверту від початке літеру (у виділеному слові - третю), складіть і запишіть закінчення вислову "Завжди шануй і ...".
(Най)довше, (до)вподоби, (без)слідно, (до)побачення, (без)відома, (до)ранку, (не)стерпно, (за)надто, (без)жалю, (в)середині, (в)решті, (до)ладу, (по)тихеньку, (с)тиха.
4. Тестування. Зайдіть на join.naurok.ua , введіть код доступу 331369 , або зайдіть за https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=331369 (завдання виконайте до 09.04.2020).
Д/з. Повторити § 31-34.
03.04.2020
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Прислівник". Розбір прислівника як частини мови
Доброго ранку!
Пригадайде, що ви знаєте про прислівник. Відкрийте сторінку 207, дайте відповідь на запитання.
Розгляньте послідовність розбору прислівника як частини мови на с. 185.
Виконайте вправи: 395 (1-2 реч.), 367 ( 1-2 реч.), 386,406, 424.
Д/з. Підготуватись до контрольної роботи, повторити §31-34.
08.04.2020
Тема. Контрольна робота № 5. Прислівник
Доброго ранку!
Впевнена, що ви всі правила повторили і готові до контрольної роботи.
Виконайте тести, зайшовши на join.naurok.ua та ввівши код доступу849703, або за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=849703 (завдання виконайте до 10.04.2020 , 18.00).
Успіхів, вам!
10.03.2020
Тема. Прийменник як службова частина мови та як засіб зв'язку в словосполученні. Непохідні й похідні прийменники
Доброго дня, діти!
- Пригадайте, який розділ науки про мову ми вивчаємо?
- За яким принципом і на які групи поділяють частини мови?
- Скільки є самостійних частин мови і скільки службових?
- Чим відрізняються службові частини мови від самостійних?
- Що ви вивчили про прийменник у попередніх класах?
- Який секрет криється у назві цієї частини мови?
Перегляньте пояснення теми у відеоуроці (натиснувши на посилання)
https://www.youtube.com/watch?v=3OnIayr5uPg , виконуючи та записуючи у зишити подані в уроці завдання; прочитайте матеріал підручника §35, с. 209-212.
Д/з. Вивчити правила, виконати впр. 465
15.04.2020
Тема. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс
Доброго дня!
1. Повторіть вивчене
Виберіть потрібний прийменник, поставте іменник у відповідній формі. Визначте, з формами яких відмінків уживаються вибрані прийменники. Запишіть у зошит.
1. Я (по, за, національність) українець.
2. Називай мене (на, по, ім'я).
3. Я мешкаю (за, по, на, адреса), що зазначена на конверті.
4. Я замислилась (над, через, пропозиція вчителя).
5. Кому ж не хочеться одягнутися (по, за, мода)!
6. Я не відвідував уроків (через, із-за, хвороба).
Молодці!
2. Ознайомтеся з написанням похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Перегляньте Відеоурок (зупиняючи відео та виконуючи вправи).
3. Опрацюйте матеріал підручника на с. 212-216, виконайте вправу 476.
Д/з. Вивчіть правила на с. 212-216, виконайте вправу 478.
17.04.2020
Тема. Розвиток мовлення. Анотація. Складання анотації
Виконайте письмово вправу 172.
22.04.2020
Тема. Написання сполучників разом і окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів
Пригадайте вивчене про сполучник і однозвучні слова.
Д/з. §36, вправа 499.
Тема. Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням
Д/з. Вивчити правила §37, с.232-236, виконати вправу 521.
Тема. Написання часток. НЕ та НІ з різними частинами мови (повторення)
Вивчаємо новий матеріал тут (підручник §37, с.237-239).
Д/з. Вивчити правила §37-38, виконати вправу 544.
Сьогодні ви напишете диктант.Тому зосередьтеся, уважно слухайте, вимкніть усе, що може вас відволікати - і до роботи!
Тема. Підсумкова контрольна робота
22.05.2020
Тема. Вигук як особлива частина мови. Розділові знаки при вигуках
Доброго ранку, діти!
Ознайомтесь з новим матеріалом тут .
Попрацюйте з матеріалом підручника §39, вправи 548, 550 - усно. Вправи 551 , 555 (письмово).
Д/з. Вивчити правила §39, вправа 556.
27.05.2020
Тема. Повторення . Частини мови
Доброго ранку!
Повторіть вивчене про частини мови тут і тут . Виконайте запропоновані завдання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий