Вітаю. Моя електронна адреса для зворотнього зв'язку valamatviychuk@gmail.com . Вайбер +380961867878
Вказавши своє прізвище, ви зможете присилати свої відповіді на виконані завдання . Дякую за співпрацю.
Шановні учні!
Зайшовши за посиланням Googl Meet , ви потрапите на урок з
української мови (відповідно до розкладу). Буду рада вас бачити. До
зустрічі!
13.01.2021
Тема. Букви
е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк,
-ичок,-ичк, -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)
Доброго ранку!
Пригадайте!
1. Яка значуща частина слова називається суфіксом?
2. Якого значення надають словам вершечок, донечка суфікси –ечок, -ечк?
3. Якого значення надає словам картоплиння, гарбузиння суфікс – инн(я)?
Ознайомтеся з темою уроку за допомогою відео уроку виконуючи вправи.
Опрацюйте §42.
Виконайте вправу 339.
Д/з. §42 , вивчити правила; вправа 340.
16.03.2020
Тема. Написання складних прикметників разом, окремо, через дефіс
Зайдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY
Опрацюйте § 52. Виконати вправи: 434 - 436
Д/з: вивчити правила написання складних прикметників разом, окремо, через дефіс. Повторити написання складних іменників.
18.03.2020
Тема. Написання прізвищ прикметникової форми
Перегляньне відео https://www.youtube.com/watch?v=28cqvhyIByc
Опрацюйте § 53, ст. 184-187. Виконайте вправи 440-442, 444.
Д/з: §53, виконати вправу 445. Повторити написання власних назв
23.03.2020
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Прикметник"
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=52nNwyLHC9w .
Виконайте вправи: 414, 429.
Д/з: повторити § 49-53. Підготуватися до контрольної роботи. Пройти тестування, відкривши посилання join.naurok.ua , та код доступу 221217 вказати своє прізвище, ім'я та виконати завдання, або скористуйтеся посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=221217
(завдання буде доступно до наступного уроку)
30.03.2020
Тема. Контрольна робота № 6. Прикметник, його ознаки, написання
Пригадайте вивчений матеріал про прикметник і виконайте завдання за посиланням
join.naurok.ua , та код доступу 953847 вказавши своє прізвище, ім'я , або скористуйтеся посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=953847 , (завдання буде доступно до наступного уроку)
02.04.2020
Тема. Числівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Доброго ранку!
Аналізуючи контрольну роботу № 6, можу сказати, що не всі діти відповідально відносяться до завдань. Будьте відповідальнішими.
Тема сьогоднішнього уроку - числівник, загальне значення , морфологічні ознаки, синтаксична роль.
1. Опрацьовуємо підручник, сторінки 191.
2. Дивимося відеоурок тут .
3. Виконуємо вправи - 449, 450
4. Розгляньте таблицю на с. 194.
Д/з: вивчити правила § 54, виконати вправу 455. Списати прислів'я. Визначити відмінок і синтаксичну роль числівників.
06.04.2020.
Тема. Розряди кількісних числівників. Відмінювання кількісних числівників (І та ІІ тип відмінювання)
Доброго ранку, діти!
Давайте пригадаємо, що таке числівник, виконавши вправу 454.
Ознайомимося з новим матеріалом тут , виконаємо завдання відеоуроку у зошиті.
Прочитайте матеріал підручника §55, с. 195, §56, 199-200, вправа 456
Д/з: вивчити правила §55, с. 195, §56, 199-200, вправа 467
09.04.2020
Тема. Відмінювання кількісних числівників
Доброго дня!
Продовжуємо вивчати числівник. Сьогодні з'ясуємо, які ще є типи відмінювання числівників. Перегляньте пояснення сьогоднішньої теми, виконуючи завдання уроку у зошитах ( зупиняючи відео у разі потреби) Відеоурок
Прочитайте матеріал підручника §55,с.201-202, с.203, провідміняйте у зошитах числівники 12, 45, 83.
Д/з: вивчити правила §55, с. 201-202, с.203, впр. 474
13.04.2020
Тема. Відмінювання кількісних числівників
Доброго ранку!
Повторимо вивчене та вивчимо нове про відмінювання числівників, переглянувши
відеоурок . Прочитайте §56, с.199-203. Письмово провідміняйте числівники 93, 279, 954.
Д/з: вивчити правила §56, с.199-203, пропровідміняйте числівники 655, 754 (письмово).
16.04.2020
Тема. Уживання числівників з іменниками
Доброго дня, діти!
На жаль, даного матеріалу немає у підручнику, тому переглянемо тему тут . Ще можемо прочитати .
Виконайте завдання
1. Перепишіть речення, на місці крапок вставляючи пропущені букви.
Числівники поставити в потрібну форму, визначте відмінок кожного.
1). Краще мати
більше (сто) ворогів, ніж одного зрадливого пр..ятеля. (Нар. творч.)
2). За (два)
зайцями не ганяйся. (Нар. творч.)
3). Ш..роке небо
н..наче кліпало (тисяча) бл..скучих очей. (І. Нечуй-Левицький.)
2. Перекладіть словосполучення українською мовою і
запишіть.
Три недели, тридцать два килограмма, пятьдесят копееек, четыре улицы, семь
карандашей, двадцать пять городов, три подруги, девять тонн, сорок четыре
метра, шестнадцать стульев, сто мнений, восемнадцать сел, двадцать восемь окон,
десять дней.
Д/з. Вивчити правила вживання числівників з іменниками; виконати завдання.
Розкрити дужки, ставлячи іменники у потрібній формі. Скласти речення.
Два (планшет), три (місяць), півтора (кілограм), сорок з половиною (відсоток), двадцять чотири (трактор), два (кролик).
23.04.20.
Тема. Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників на -тисячний
Доброго дня!
Опрацьовуємо новий матеріал тут, прочитайте матеріал підручника § 57, виконайте вправу 477.
Д/з. Вивчити § 57, вправа 478.
30.04.2020
Тема. Контрольна робота № 7. Числівник
Доброго дня, діти!
Виконайте контрольну роботу , тут вказавши прізвище та ім'я. (Завдання виконуємо тільки 1 раз, вдруге система не впустить. Не хитруйте, бо вчитель бачить хто заходив на сайт. Термін виконання роботи - до 04.05.2020 ).
Успіхів вам!
Д/з. Повторити частини мови, поділ їх на групи.
07.05.2020
Тема. Відмінювання займенників
Доброго дня!
Вивчаємо матеріал тут і тут .
Попрацюємо з підручником.
§60, виконайте вправи 500, 520.
21.05.2020
Тема. Контрольний диктант
Доброго ранку, діти!
23.04.20.
Тема. Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників на -тисячний
Доброго дня!
Опрацьовуємо новий матеріал тут, прочитайте матеріал підручника § 57, виконайте вправу 477.
Д/з. Вивчити § 57, вправа 478.
27.04.2020
Тема.
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Повторення вивченого з
теми "Числівник"
Доброго
ранку!
Запишіть
словами час: 5.30;
6.10; 12.00; 0.00; 2.45; 3.35.
Повторимо
вивчене про числівник.
Перегляньте відеоурок .
Виправте помилки у відмінюванні числівників, запишіть.
П'ятидесяти, восьмидесятий.нульцілих і дві десятих. дев'яносто двом,
тридцятьох п'ятьох.
Д/з. Підготуватись до контрольної роботи. Повторити §54-57,
вправа 481.
30.04.2020
Тема. Контрольна робота № 7. Числівник
Доброго дня, діти!
Виконайте контрольну роботу , тут вказавши прізвище та ім'я. (Завдання виконуємо тільки 1 раз, вдруге система не впустить. Не хитруйте, бо вчитель бачить хто заходив на сайт. Термін виконання роботи - до 04.05.2020 ).
Успіхів вам!
Д/з. Повторити частини мови, поділ їх на групи.
04.05.20
Тема. Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням
Тема. Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням
Доброго дня, діти!
На сьогоднішньому уроці ми познайомимося з новою частиною мови тут .
На сьогоднішньому уроці ми познайомимося з новою частиною мови тут .
Вивчаємо розряди займенників тут (усно виконуйте завдання разом з учасниками уроку)
Прочитайте матеріал підручника §58,59. Письмово виконайте
вправи 486, 489.
Д/з. Вивчити розряди займенників §58,59, виконати вправу 497.
07.05.2020
Тема. Відмінювання займенників
Доброго дня!
Вивчаємо матеріал тут і тут .
Попрацюємо з підручником.
§60, виконайте вправи 500, 520.
Д/з. Навчитися відмінювати займенники §60. Виконати вправу 518.
14.05.2020
Тема. Написання займенників
Тема. Написання займенників
Доброго ранку!
Перегляньте відеоурок тут і тут . Прочитайте матеріал підручника §61. Письмово виконайте вправи 521, 523.
Перегляньте відеоурок тут і тут . Прочитайте матеріал підручника §61. Письмово виконайте вправи 521, 523.
Д/з. Вивчити правила §61, виконати вправу 524; підготуватись до контрольної роботи.
18.05.2020
Тема. Підсумкова контрольна робота
Доброго дня, діти!
Пройдіть за посиланням тут і виконайте тести. Нагадую: проходимо роботу 1 раз, час обмежений - 40 хвилин. Завдання відкрите до 21.05.2020 до 20.00.
Успіхів вам!
Тема. Підсумкова контрольна робота
Доброго дня, діти!
Пройдіть за посиланням тут і виконайте тести. Нагадую: проходимо роботу 1 раз, час обмежений - 40 хвилин. Завдання відкрите до 21.05.2020 до 20.00.
Успіхів вам!
21.05.2020
Тема. Контрольний диктант
Доброго ранку, діти!
Сьогодні ви напишете контрольний диктант. Зосередьтеся, вимкніть усе, що може вас відволікати - і до роботи!
Зайдіть за посиланням тут та напишіть диктант. Роботу надішліть на електронну адресу valamatviychuk@gmail.com чи Вайбер +380961867878 .
Бажаю усім високих результатів навчальних досягнень!
25.05.2020
Тема. Повторення вивченого з розділу "Лексикологія"
Виконайте в праву"Так-ні"
Тема. Повторення вивченого з розділу "Лексикологія"
АРФА
(притча)
Одного разу чоловік прийшов до вчителя й запитав:
– Що потрібно, для того, щоб пізнати істину й досягти
досконалості?
– Іди в село, і там, на перехресті двох доріг, ти знайдеш, що
шукаєш, – сказав він.
Сповнений надій і передчуттів, чоловік побіг до села й виявив
на перехресті доріг звичайнісінькі крамнички. В одній торгували шматочками
металу, в іншій – якимись деревинками, в третій – тонким дротом. До істини це
не мало ніякого відношення, і розчарований шукач повернувся до вчителя і
сказав, що нічого не знайшов.
– Колись ти це зрозумієш.
Минали роки. Й одного разу чоловік почув звуки прекрасної
арфи. Музика була пречудовою й виконувалась із великим майстерністю й
натхненням. Коли чоловік побачив інструмент, він зрозумів, що арфа була
зроблена точно з таких же металевих і дерев’яних деталей, які він бачив у
крамничках. Нарешті він зрозумів, про що йому розповів учитель:
– Ми маємо все, що нам потрібно, наше завдання – зібрати це
все докупи й використовувати за призначенням.
Лексикологія
вивчає правильну вимову слів ?
За походженням
слова бувають власне українські та запозичені ?
Значення
запозиченого слова ми можемо знайти в словнику іншомовних слів ?
До пасивної
лексики належать тільки застарілі сова ?
Неологізми – це
нові слова, які щойно з’явились у мові ?
Загальновживані
слова – це слова, які зрозумілі всім мовцям незалежно від віку, статі, професії ?
Діалектні слова
– це слова, які вживають люди певної професії ?
Просторіччя – це
перекручені, спотворені слова української мови ?
Офіційно-ділова
лексика використовується в діловому спілкуванні ?
Фразеологія
вивчає будову словосполучень і речень ?
Фразеологізм –
стійке, неподільне словосполучення, яке можна замінити синонімом ?
Значення
фразеологізму можна знайти у тлумачному словнику ?
Прислів’я, приказки, крилаті вислови належать до
фразеологізмів?
Випишіть
застарілі слова, неологізми, розподіліть у 3 стовпчики – архаїзми, історизми,
неологізми.
На голові у жінки був високий
очіпок. Не створюйте та не розсилайте спам. Устами дитини.глаголить істина. Листя падає – осінь листопадує. Ми сім’єю ходили грати в боулінг. Крикнув цар на свої гайдуки. Річка свічадо своє розгорнула і
красувалась, цвіла, усміхалась. Роззули козака із чобіт у постоли.
Д/з. Повторити розділи науки про мову
добрий день ось учора був урок української мови и наступний урок завтра але коли сьогодні спробувала пройти тест який давали на домашне на сайті сказано що час для данного завдання вичерпано колі наступний урок тильки завтра. чому так трапилося і як тепер пройти тест?
ОтветитьУдалитьДоброго ранку. Для виконання тесту дається певний час (він прописаний біля тесту). Нажаль, він вичерпався.
ОтветитьУдалить